Ticktack

Är fortfarande hos min mommo och moffa, men ändå kommer dagens andra inlägg. Jag har inte gjort så mycket förutom att äta,dricka, vara på datorn och se på tv. Men trots allt har jag varit med min kusin och fiskat. Han fick en abborre. Jag fick 3 abborrar och två mörtar. Tog inte bild. Vädret är "ruskigt". Det regnar, är mulet och blåser. USCH! Men det var bra fiskeväder! :D Kommer ingen bild pågrundav att jag fortfarande inte är hemma. Men snart så. KOMMER lägga in bilderna i dag, men de kanske inte kommer upp bilderna idag. Men de kommer vara inne på datorn så det bara är lätt att klicka in dem hit på bloggen. Ganska lätt, man bara klickar! Sen klart! Så det kommer... Vänta bara. ( Om ni inte vet vilka bilder jag pratar om så ska jag föklara: Bilderna från MiniDisco & av kaninungarna.! ) Men nu ska jag väl hitta på nåt. BUE


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Skriv ditt fina namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail / Syns ej när du lämnat denna kommentar! /

URL/Vad heter DIN blogg då?:

Klotta lite innan du går!:)

Trackback

readaboutandrea.blogg.se

Jag heter Andrea. I bloggen readaboutandrea får ni läsa om mitt liv.

RSS 2.0