Ute & Fotat

Igår var jag faktiskt ute och fotade en hel del, samt kommer det upp en bild av en av våra kaninungar.
Skoldagen var bra, men det bästa var bildkonst (förutom rasterna). Och så fick jag reda på en superkul sak .... *trumvirvel* Minidisco på fredag, så kommer troligtvis nån bild från discot :) Kören blev inte av, vi var allt för lite... (4 stycken) :( Men när man fick reda på discot blev man på BÄTTRE humör! Nu ska ni inte behöva vänta mera ... Nu kommer bilderna!!!
P.s det är höstbilder!
Löv, hösten har kommit!
 Jag kastade upp löv från en lövhög och slängde upp dem i luften. "Klick"
 Min lilla lövhög
 Vår låånga solros!
 Jag sa ju att den var lång / runt 3-5 meter lång!/
 Åh vad det är många MÅNGA löv!
 Ett äpple! Mums /vårt äppelträd är sorten ... rödkanel! MUMS/
 Många moln fanns det när jag fotade denna bild!
 En av våra söta kaninungar (suddigt men det syns)
 Lillajag! :)
 AAAA EN UGGLA!!!
 En trä uggla PUH :) 
 Klöver som alla behöver ... :)
 :)
 Mårris Aw... :3
Tänkte ta några bilder av mig vilket jag gjorde.. Men alla de bilder jag tog (förutom 1) blev fula!
Bue
Oj, glömde berätta! vi ska få våra vänelever imorgon!!! :D
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentarer
Ellen

Var finns ugglan?

Svar: Bakom "föusi"
Andrea

2013-09-19 @ 14:04:43


Kommentera inlägget här:


Skriv ditt fina namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail / Syns ej när du lämnat denna kommentar! /

URL/Vad heter DIN blogg då?:

Klotta lite innan du går!:)

Trackback

readaboutandrea.blogg.se

Jag heter Andrea. I bloggen readaboutandrea får ni läsa om mitt liv.

RSS 2.0