Vilodagen

Nu är det söndag som man också brukar kalla vilodagen , men vilar jag? Å nej! Först städade jag mitt rum, damsugade och tittade till kaninungarna. Sen var jag bara ute, tittade på när lillsyrran lekte och sen for jag in och lackade mina naglar :) Sen fick jag ett samtal av en BRA kompis, så jag for till hennes... Hade väldigt roligt! :) Före bloggen: då hade jag inget eget rum, utan delade rum med min syster :) /Men det var för läänge sen, flera år/  Så nu kommer bilder på mina lackade naglar!
 
Det är så att jag jobbat på en serie ... så här kommer den! Men ni minns väl att när det är * före texten är det jag som pratar och när det är - för texten är det Mårris
* Hej! Mårris! Du minns väl att du lovade att vara med i min serie idag?
- Oj, det glömde jag bort! Kan du vänta lite? Jag är sååå hungrig!!!
* Jaja, men skynda dig!
 
* Är du klar snart?! *SUCK*
- Ja nu är jag klar! Vet du vad?
* Neej, vad borde jag veta Mårris?
- Jag kan hyptnotisera andra!
* Haha sääkert!
- Det är sant! Jag kan bevisa det!
* Okej!!!
 - Okej! Titta djupt in i mina ögon!
* Okej! Mårris ....
- Tyst! Du får inte säga något!
- See riktigt djupt in i mina ögon! Nu kommer du se något som flyger...
* Men jag ser inte vad det är? Mårris hallå!
- Okej! Titta djupt in i mina ögon igen så kanske du ser bättre!
- Är det bättre?
* Lite men det är inte tillräckligt bra! 
- Okej, se in i mina ögon IGEN!
* Nu är det tydligt!!! :) 
- Bra, men nu är jag trött så nu försvinner det!
- Pust! Man blir trött av att hyptnotisera andra....
- Nej, nu tror jag att jag ska sova!
- Gonatt!!!
* Okej, godnatt!!
 
                                                 SLUT
 
Hoppas ni gillade den! Men nu har jag en fråga! Vad såg vi/mårris när han hyptnotiserade mig/er?
Svara gärna! 
 
 
 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentarer
Emilia

EN KO (DOCKA)

Svar: Japp, rätt :)
Andrea

2013-09-08 @ 19:45:02
URL: http://friendsliv.blogg.se
kika

Jag tror det är en ko eller en hund. Intd riktigt djur. Ett gosedjur.:-D

Svar: Aha, okej ... det var en ko :D
Andrea

2013-09-09 @ 07:08:46
URL: http://friendsliv.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Skriv ditt fina namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail / Syns ej när du lämnat denna kommentar! /

URL/Vad heter DIN blogg då?:

Klotta lite innan du går!:)

Trackback

readaboutandrea.blogg.se

Jag heter Andrea. I bloggen readaboutandrea får ni läsa om mitt liv.

RSS 2.0